niedziela, 30 grudnia 2012

Witajcie!

Prowadzę Magiczną Watahę Wilków. Nazywa się tak,ponieważ ta wataha nie jest zwykła. Są tam różne wilki,które posiadają moce. Teraz Wam przedstawię samicę i samca Alfa watahy i ich córkę Sharon. A oto oni:


Imię: Catherine
Płeć: Samica
Wiek: Nieśmiertelny
Moce: Znikanie,czytanie w myślach za
pomocą dotknięcia twarzy,wnikanie w myśli lub sny,magiczna zbroja dzięki,której
nikt nie może jej zabić.
Urodziła się: na księżycu
Wzrost: 200 cm
O mnie: Samica Alfa,która potrafi
oddać życie za całą watahę.
Mam bzika na punkcie śledzenia
swojej córki Sharon.
Ciekawostki:Jest samicą alfa i duchem księżyca,a
także jego księżniczką i córką.
Aura: Biel.
Partner: Jack-samca Alfa.



Imię: Jack
Płeć: Samiec
Wiek: Nieśmiertelny (u tych magicznych wilków
ich wiek jest nieśmiertelny,chyba,że ktoś
zabije wilka srebrem,to ginie,ale samce,samice i potomkowie alfa mają
magiczną zbroje.)
Wzrost: 250 cm.
Moce: Teleportowanie się w miejsca,jakie chce,magiczna zbroja tak
samo jak u Catherine,telepatia,kierowanie ludem.
Urodził się: W legendarnej jaskini "El Wolves",tam właśnie
miał chrzest,dzięki którym był prawdziwym
władcą. Chrzest wykonali 100 magów ludu i przez to może
rządzić ludem.
O mnie: Zawsze jestem przewrażliwiony na punkcie swojego stada.
Gdy łowcy wyruszają na łowy zawsze się martwi,bo boi się,że
źle się skończy. Bo on ma zbroję,nikt go nie zrani. 
-Będziecie żałować! Wszystko ma swoje konsekwencje!-marudzę.
Ciekawostki: Jest bogiem ludu.
Aura: Rudy.
Partnerka: Catherine-samica Alfa.


Imię: Sharon.
Płeć: Samica.
Wiek: Nieśmiertelny.
Wzrost: 100 cm.
Moce: Kierowanie naturą,zamienianie wilki w motyle,dar przewidywania,
wnikanie w myśli lub sny (tą moc ma po mamie).
Urodziła się: W magicznym lesie,a dzięki tym,została
wybrana na wieczną księżniczkę fauny i flory.
O mnie: Jestem miłośniczką fauny i flory. Wilki mówią,że
mam dar pięknego śpiewu. Myślę,że to prawda,ponieważ
gdy śpiewam w lesie,przychodzą wszystkie zwierzęta,drzewa i rośliny się
dziwnie zachowują,a kwiaty zamieniają się w jedną pani.
Ciekawostki: Sharon jest boginią fauny i flory.
Aura: Zielony.
Partner: szuka.

W następnym wpisie będą inne pary,bo muszę lecieć. 
Pa,pa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz