sobota, 2 lutego 2013

Od Seth'a - Vento

Szedłem sobie po lesie,aż zobaczyłem Vento. Chciałem jej powiedzieć prawdę. Więc zagadałem (oczywiście rozmawiali jako ludzie,bo to Seth to wilkołak,a Vento człowiek xD)
-Cześć Vento
-Hej Seth. Co tu robisz?
-Wiesz,szukam jakiegoś pocieszenia
-Aha
-Muszę Ci coś powiedzieć. - powiedziałem- Wiesz,wilki już tak mają. -Co mają?-zrobiła dziwną minę Ven. - Nie wiadomo kto w kim się...wpoi- zadrżałem. - Co to wpojenie?-nie dawała za wygraną Vento. - Powiem ci,kiedy będziesz starsza-mówiłem dalej.
-Nie,powiedz!
-Wpojenie to nie pohamowane uczucie rodzące się w zmiennokształtnych, czyli wilkołakach. Jest to uczucie silniejsze od jakiejkolwiek innej miłości. Łączy ono w tym wypadku wilkołaka i człowieka. Wilkołak mający kogoś wpojonego nie widzi po za tą osobą świata, można by rzec, że ma klapki na oczach. Wszystkie myśli i działania zawsze ma skierowane na swój obiekt miłości.
-Yy,aha.-Vento uciekła.
-Vento!-zawołałem.
,,Muszę za nią pobiec. Przynajmniej,mam za sobą to,co musiałem powiedzieć",pomyślałem.

Ciąg dalszy nastąpi..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz