piątek, 11 stycznia 2013

Idiotka wita!

Cześć,ja jestem Idiotka (znajoma Dzikiej). Współpracuję razem z Dziką. Dłuuuuuugo ją znam,a kiedy się dowiedziała,że założyłam se Google +,to już zaprosiła ;] Jak ja ją baaaaardzo lubię! Ona mnie też. A teraz pytanka zadane przez Lusię-maniaczkę stardoll i Popcornu (znajdziecie ją na howrse pod nazwą ManiaczkaPopCornu):

Od kiedy zaczęłaś przygodę ze stardoll?
Prawdę mówiąc już długo gram. A Ty? ;]

Może gram już w to 70 dni,to nawet dużo. Lubisz Wolf's Rain?
Baaaardzo,to moje ulubione anime!

Od kiedy należysz do współautorów Magic Pack of Wolves?
Wczoraj (10.01.2013 r) ;p

Jak można zostać współautorem tego bloggera? Bym chciała z Wami blogować.
Osobiście nie podaję tej informacji,zapytaj się Dzikiej. Powiem Ci tylko tyle,że trzeba spełnić parę warunków,obiecać,że nie będzie się błaźniło we wpisach. Wtedy usuwamy współautora.

Lubisz mnie? ;)
Dziwne pytanie,skoro Cię nie znam

A PopCorn?
Kto nie lubi!?

Dlaczego nazywasz się "Idiotka"?
Bo nią jestem ;] Mała Idiotka

A dlaczego masz gmail idiotseverywhere@gmail.com?
Bo ja nie tylko jestem Idiotką! Idioci są wszędzie!

Dlaczego zamiast "ewerywhere" to "ewerywere"?No bo z ewerywhere było zajęte :(

Nie mam nic już do pytania
Uznajmy to za pytanie :)

Spoko. Muszę iść. Narka,może następnym razem popytam!
Pytaj o co chcesz! Bye! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz